joi, 9 iunie 2011

Am terminat fata de masa inceputa de ceva vreme. A fost o placere sa o lucrez, este primul meu proiect de patchwork si quilting finalizat si am invatat multe cu aceasta ocazie. Partea de patchwork este realizata partial la masina, partial de mana, iar matlasarea este facuta in totalitate de mana.

I have finished the table runner I started sometime ago. It has been a pleasure to make it, it is my first finished patchwork and quilting project and I have learned a lot doing this. The patchwork is partialy by machine, partialy by hand, the quilting is made entirely by hand.




Sunt si multe stangacii, dar asta e, sunt la inceput! :-)))

There are mistakes also, but hey!, I am a begginer! :-)))

3 comentarii:

Simone spunea...

Wow, that looks beautiful!!!

Dear Jo spunea...

Well done, my friend!!!!!!!

resturi_textile spunea...

Foarte frumoase sunt lucrurile facute de tine.Felicitari!
Daca te intereseaza materiale ,te invit sa te uiti pe blogul meu: www.resturitextile.blogspot.com .
Am acolo si bucati de bumbac 100%,neted ,uni,la preturi bune,calitate foarte buna pt patchwork.