miercuri, 11 ianuarie 2012

Profitam de ultimele zile de vacanta si lucram impreuna. Fiica mea a terminat ultimul dintre cele trei medalioane incepute de multisor, iar acum ne gandim, probam, cautam variante, pentru a incheia primul ei proiect de patchwork si stiching. 

Fiindca nu va avea mult timp liber la dispozitie odata ce va reincepe scoala, incerc sa o invat cat mai multe dintre ce am invatat eu insami in anul care a trecut. Sunt mandra de ea, are ochi bun pentru aranjat culorile, coase aproape tot ce tine de acest mic proiect de patchwork la masina, si coase perfect! Sper sa reusesc sa o invat si ceva quilting, macar putin, timp sa avem ;-).

We try to use as much time as we can before school will start again next Monday. My daughter has finished the last of the three medalions and now we try, change, try again to find the best way to finish her first patchwork and stiching project. Since she will not have too much time to spare when she will be back to school, I try to teach her as much as I can from what I have learned last year. I am very proud of her, she has a very good eye for colors and textures and she sews by machine almost everything it is needed for this little project and she does it perfect! I hope I can teach her some quilting too, at least a little, if we'll have time ;-).




Am reusit sa imi fac timp pentru o zi de lectura, o zi intreaga! :-))) Mi-am aranjat un coltisor confortabil pe canapea in living si am savurat "Camino", scrisa de Shirley MacLaine. O carte excelenta, pe care o recomand oricui vrea sa inteleaga viata cu alti ochi. Suficient sa spun ca la terminarea cartii imi era greu sa vorbesc despre cele citite, preferam sa tac, sa nu spulber starea in care eram cu cuvintele atat de sarace si banale pe care le utilizam de obicei... 

I managed to make time for myself, for reading, a whole day just for me! :-))) I prepared a confortable place on the couch in our living room and I let myself emerse in the wonderful story of "The Camino", by Shirley MacLaine. An excellent book, I recommend it to everyone who wishes to see life with different eyes. Enough to say when I finished it, I didn't want to talk at all, I wanted to keep as long as I could the wonderful feeling the story brought to my soul. It seemed the words we usually use were so small and so poor...

3 comentarii:

Dear Jo spunea...

The stitcheries look wonderful! Well done!!!!! I can't wait to see the quilt.
And well done to you too, Cristina, for making time for yourself and reading this book :))))))

Cristina spunea...

We have to hurry a little, so we can finish it no later than Sunday. As for reading day for me, well, it was wonderful!... A whole day, wow! I haven't have this pleasure in a long time, too long...

Ela spunea...

O lucrare comuna mama-fiica!Frumos!Felicitari pentru idee si rezultatul domnisoarei !!
Nu stiam ca a scris!O sa caut cartea,m-ai facut curioasa!!Multumesc!