marți, 24 ianuarie 2012

Toate par a merge pe dos zilele astea... Am terminat repede literele, am trecut la fundal si... mi s-a terminat ata. Nu mi-am dat seama ca voi consuma atat de multa si iata, am ramas fara. Am cautat in cartier si n-am gasit. Am ajuns la un alt magazin, de unde cumparasem initial firul respectiv, dar nici acolo nu mai au nuanta care imi trebuie... Am facut comanda, dar trebuie sa astept cam o saptamana :-(... S-a dus surpriza mea... Si nici matlasarea micului proiect al fiicei mele nu merge mai usor, are lectii multe si cheful de a mai lucra la el a cam scazut. 

Everything seem to go backwards these days... I finished the letters, I started filling the background and my thread was over soon. Way too soon! I searched through the neighbourhood, with no success. Then I went to the store where I initially bought the thread, but they don't have it either... I placed an order, but I have to wait for a week or so :-(... There goes my surprise... Not even the quilting on my daughter's the little project doesn't work better, she has a lot of homeworks and the drive to sew has dropped...


Peste toate astea, ma incearca o durere de cap... Verificandu-mi e-mail-urile, am gasit o fotografie exceptionala, facuta in Norvegia, in momentul in care energia rezultata in urma unei explozii solare de acum doua zile a intrat in atmosfera Pamantului. Exceptionala aurora! Si totusi frumusetea clipei ascunde pericolul afectarii retelelor electrice, a transmisiilor de orice fel si a sanatatii noastre.

On top of everything, I have a headache... Checking my e-mails, I found an exceptional photo taken in northern Norway when the energy resulted from a solar explosion from two days ago hit the Earth's atmosphere. Wonderful aurora! But the beauty of the moment hides the dangers for the electrical plants, the radio, tv, mobile phones transmissions and for our health, too.

http://spaceweather.com

Niciun comentariu: