joi, 19 ianuarie 2012

Zilele astea pregatesc un cadou pentru cineva de departe, cu care nu ne-am mai vazut de multa vreme. Ei ii place verdele si cum stim ca barbatul e capul, dar femeia e gatul :-))), sa-i facem ei placere, ca sa le fie tuturor bine ;-). M-am gandit la un trifoi, format din patru inimioare (familia e compusa din patru membri), care sa le duca dorinta noastra de a avea noroc si de a-si gasi implinirea. Trifoiul va fi inconjurat de initialele numelor lor, folosind litere din vechiul alfabetul englezesc. Nu stiu inca exact cum il voi incheia, dar va trebui sa ma grabesc, dar in doua zile trebuie sa fie gata.

I am working these days at a gift for somebody dear to our hearts, and since we haven't met them for a very long time, we will send them this, hoping to bring them joy. Now, since she loves green, I use green to please her first ;-))). I chose a clover leaf made by four little hearts, because their family consist of four members. The clover will be surrounded by their four initials and I will use four letters from an old English alphabet. I don't know for sure how I will finish it, but in two days it will have to be ready to go.


 

4 comentarii:

ria vogelzang spunea...

I am sure you will make a beauty of it! It looks so nice already!
love, Ria.

Dear Jo spunea...

It looks great already!

Cristina spunea...

Thank you both! :-) I am in such a hurry, that I'm afraid my needle will melt and I hope my eyes won't become crossed :-))))).

Miny spunea...

Thanks for your replay. You have a verry nice blog the green is beautifull.

Gr. Miny