sâmbătă, 31 martie 2012

Am adaugat inca doua randuri de carouri, cele mai mari randuri, acum trebuie doar sa formez bratele stelei, ceea ce va fi mult mai usor decat ce a fost pana acum :-))). Si cred ca am gasit o metoda de a calca asa lucratura mult mai simplu decat inainte. 

I finished another two rows / circles, the biggest ones, now all I have to do is to form the arms of the star, which it will be much easier than what I did until now :-))). And I think I found a way to iron it much easier than before. 

 
Nu uitati de Ora Pamantului, asta seara intre 20:30 si 21:30, oriunde traiti :-).

Don't forget about the Earth's Hour, tonight between 20:30 and 21:30, wherever you live :-).

2 comentarii:

Dear Jo spunea...

It must be getting boring, but I love it. Beautiful work!!!

Cristina spunea...

:-))) No, it's relaxing and somehow automatic, so the mind is working at full speed while I am sewing! :-)))