vineri, 16 martie 2012

Au trecut si babele si iata ca vremea se incalzeste in pas vioi (poate un pic prea vioi?... azi 10 grade, maine 16, duminica 21?!). Sunt in a doua saptamana de griji legate de schimbarea de vreme; mai intai fiica mea a binevoit sa raceasca, apoi a fost randul meu. Inca sunt racita, dar sunt, in sfarsit, spre finalul acestei aventuri :-). Cum pot fi sigura de asta? Simplu, imi simt capul la dimensiunile lui normale :-))). Ah, sigur, sinusurile imi tiuie noaptea, inca ma trezesc tusind de zboara plapuma de pe noi, dar una peste alta, simt ca se termina chinul. Vai, ce afurisita baba am avut de data asta (am racit pe 9 martie)! :-)))))

Singura treaba de care am reusit sa ma ocup a fost sa termin cadoul pentru cei dragi de departe, care a si plecat aseara spre ei. Acum imi bubuie mintea de ganduri (tocmai ce mi s-au desfundat urechile!) si de planuri legate de un alt cadou, pentru care am la dispozitie doar o saptamana. Sper sa-mi ajunga timpul, caci ma mai lupt si cu congruenta triunghiurilor, cu mediatoare, cu operatii cu fractii si cu alte bunatati din temele fiicei mele :-))). La munca deci! Da, dar dupa o cafea calda, cu un strop de lapte! :-)))


The old women days are gone and the weather is fast improving (a little too fast, maybe?... today 10 degrees, tomorrow 16 and on Sunday 21?!). I am in my second week of worries regarding the cold of my daughter and then mine. I still am, but I am heading toward the end of it. How can I be sure? It's easy, I feel my head is back to its normal size again :-))). Oh, of course, my sinusis are still "singing" in my head at night and I still wake up coughing so loud that our woolquilt would jump to the ceiling :-))), but I feel it is almost over. God, what a bitch was my old woman this year (I caught this cold exactly on my old woman day, the 9th of March)! :-)))))

The only project I managed to work on was that gift for our dears from across the English Channel, which had already left toward them last night. Now, my mind is buzzing with ideas (my ears have just "opened" back, what a relief!) and plans regarding another gift, which is to be ready in a week from now. I hope I will have enough time to do it, since I have to "fight" congruent tringles, fractions and other goodies from my daughter's homeworks :-))). So, let's start working! Ok, but only after a good and warm coffee with a drop of milk in it! :-)))))

6 comentarii:

Anonim spunea...

Sa sti ca moldaminul este cel mai bun medicament pentru raceala, aceste injectii sunt foarte durerose dar sa sti ca iti va trece raceala

Cristina spunea...

Multumesc pentru sfat! :-) Insa eu ma tratez naturist, apelez la medicatia clasica doar daca situatia devine grava. Multumesc inca o data! :-)

Dear Jo spunea...

So that's why it is so quiet :))) You were not okay :(((((
Your work looks lovely. The receivers will be so happy with it.

Cristina spunea...

Oh, I hope so! :-)

KrisD spunea...

Hope you are feeling better soon...Sorry about your old lady day (you were right about mine...70s & 80s last week and expected for this week)

Cristina spunea...

Hm, the old woman day was nice, but I caught this cold. Maybe this means that all my troubles for this spring came all at once, in the form of this cold, and I can be happy I got rid of them this way and I will have a very nice spring :-))).