vineri, 2 noiembrie 2012

Am adaugat ultimele borduri si acum ma gandesc daca sa aplic ceva frunze, cu decuparea carora m-am delectat ieri. Gandit initial ca o fata de masa, acest proiect evolueaza incet dar sigur intr-un quilt de perete (cand ma gandesc la el, nu-l "vad" aproape niciodata pe o masa, ci mai mult pe un perete)

I attached the last borders and I am thinking about applying some leaves here and there, on the grey border. I spent some time yesterday cutting out a few leaves. I see this project evolving, from a table topper to a wall hanging. 


 

2 comentarii:

gloria spunea...

Hola Cristina, el quilt te esta quedando muy bonito, me gusta los colores. Seguro que te queda muy bonito en la pared. Besos.

Cristina spunea...

Eh, well, it seems I might have made a mistake choosing autumn colors, because I caught a nice, strong cold! I might have nourished the virus this way :-))) Thank you for your kind message!