duminică, 3 noiembrie 2013

Am inceput al treilea bloc cu cusaturi. Bineinteles ca nu ma pot abtine si modific :-). Nici mie si nici fiicei mele nu ne plac florile acelea rotunde, de aceea ne gandim cum le putem modifica. Una din ele s-a transformat deja intr-o floarea-soarelui, celelalte vor deveni, cel mai probabil, flori de maces. Vom vedea. Tiparul original folosea back stitch, dar cum eu sunt din ce in ce mai incantata de broderie, ma las dusa de imaginatie si caut metode de a exersa cele invatate pana acum. 

We began the third block with stitches and, of course, I cannot behave myself and I modify :-). We don't like those round flowers, so we decided to change them. One has already turned into a sunflower, the others will become wild roses, probably, we'll see. The original pattern "asked" for backstitches, but I am so into embroidery these days, that I do everything I can to put in practice what I've learned until now (stem stitch, satin stitch, chain stitch).


2 comentarii:

Anonim spunea...

Wow! I love that sunflower. It is so real...

Keep up the good work!

Cristina spunea...

Thank you for yor kind words! :-)