sâmbătă, 25 octombrie 2014

Am continuat lucrul si, bineinteles, n-am scapat fara sa fie nevoie sa desfac cate ceva :-))). Ce vedeti in dreapta sus, langa firul lasat lung, trebuie desfacut, ceea ce nu-mi place deloc. Asa ca am inceput un alt fragment de model (mijloc, jos), lasand desfacutul pe mai tarziu.

I continued sewing and, of course, I had moments when I had to undo some parts :-))) (for example, the upper right part). I hate undoing! So I began working on another small part of the pattern, leaving the undoing for later.

Si ninge! Prima ninsoare din iarna asta e deja aici! E foarte frig pentru 25 octombrie, vantul bate furios de doua zile, iar ninsoarea a pus capac!

And it's snowing! The first snow of this winter is already here! It's very cold for this time of the year, the wind is furiously blowing for two days now and, on top of everything, it's snowing!


 Ar fi fost un cadou frumos ninsoarea asta, daca ar fi fost linistita (parintii mei sarbatoresc azi nunta de aur!) / This snow could have been a nice gift if it would have been slow and fairy tale like (my parents are celebrating their 50th wedding anniversary!)


Niciun comentariu: